Saturday, January 22, 2011

Tagging time!!

I kena blog tagging..so kena la buat walaupun kemalasan tahap dewa dah ni..

Apa pendapat tentang blog pemberi award ini?
Dia tak selalu update blog.Maybe sbb bz gile dengan keje..bz dgn chinta hati dia..dan aktiviti bebas dia yang lain.hehe..Tapi suka gak baca blog dia sebab entry dia ada point.

Tempat yang paling nak lawat?
Saya teringin sangat nak spent time berdua jek..[honeymoon la tu kan..kuikuikui] dengan chinta hati saya kalau ade rezki..tapi rasa tak mampu la kot nak gi Christchurch tu [hek eleh..meluat ok!!] wuu~ Eh, tapi tak kisah le mana-mana.Saya suka berjalan-jalan ke mana sahaja asalkan dengan chinta hati..Cop!!Family bawak sekali bole??Hee~

3 perkara tentang diri anda....
1. Berjiwa sensitif...Euwwww~
2. Suka anggap orang lain lagi baik dari saya..[low self confident rite?]
3. Setia..Chewahhh!!

tag 5 orang untuk terima award ni....

1) Ryan
2) Eliza
3) Malia
4) Shar
5) Kudut

yeayyy!! siap dah....

p/s:There will be no other Kamarul Haizam in my life insyaAllah..I'm just miss my other half...:(( Take care~

2 comments:

Mazura said...

woot tahniah sbb dah berjaya siapkan homework. weh book awal2 la kalo nak gi tpt idaman kalbu tu. bleh punye dapat murah..

Nedrine said...

huhu..takpe la..da pnh survey da.mahal.maybe murh kot bg org lain.tp bg aku ni hmm..takpe la..saje berangan kan..imaginasi aku kn tngi skit klo bab2 lagha ni..hihi..