Saturday, January 29, 2011

Sore Eye...

Mata Kassim Selamat jadi buta sebab pe ek?

Jap..I recall back...Hmm..sebab dia banyak nangis and sedey sangat kan?Tapi pastu operate balik then ok..pastu rasa stress sgt dia sndri cucuk mata dia dengan garfu!!Sian dia..

Hmm..ntah pape jek..tiba-tiba teringat kan dia..

Nangis tersedu sedan sambil tido..[Bukan nangis daaa..mata masuk habuk..haishhhh~] Bangun rasa penat gila..Nengok mata kt cermin..Aiyakkkkk!!!Bengkak and terasa pedih..jahat le habuk ni...

Pastu kaum kerabat aniaya diri ini saje nak bagi malu..dengan muka sememeh gi bukak pintu untuk cina masuk..owh..skang ni umah ku da banyak gila cina masuk..ntah sape-sape jek...pastu toilet umah dah macam public toilet.Bergado-gado ni nak bersihkan toilet..takpe la..demi kemaslahatan dan kebersihan toilet umah...I jadi cleaner jap..Then bila dah ada orang aniaya diri ini..maka tak semena-mena mata masuk habuk lagi..maka berlinangan le air mata kan..ntah papa jek kan?

Ok.tiba-tiba pale dah tak ble nak setting.kena restart balik..muke dah macam zombie kg murni..hohohohoho..

Gi toilet..check-check mata..muke seposen jek...nangis..eh bukan..mata masuk habuk..

Gosok gigi..mata masuk habuk lagi...Mandi mata masuk habuk lagi...haihhh~

Hei habuk..bile ko taknak masuk dalam mata aku ha??

Perut rasa lapar..Gi ma*i dengan diet ku..Hanya food jek boleh buat wa happy and ceria..erk..Yeke???

Benda yang tak boleh makan aku gi sebat..Sia-sia aku diet aku ni..rasa-rasa naik balik ni berat...Huawaaaa...Damn!!Dah tu?Makan jek boleh buat pale aku set balik..[terbayang pisau kerat-kerat urat tangan..hahaha..takut tak???Ishhh...bukan macam tu la..Nauzubillah..Syuhh~ pegi jauh-jauh le setan..apsal nak kacau??]

Makan mee..mata masuk habuk lagi...[makanan terlarang...]

Makan ubi cicah sambal tumis [makanan terlarang...] Mata masuk habuk lagi...Ok..pedas gila mak aku buat.Eh, tapi boleh tahan lagi la..sebab pe?Sebab ilang da reseptor kepedasan pada lidah..otak tak setting lagi la...Bongoks!!

Eh, nampak tepung la [makanan terlarang...] owhh..mak mau buat siput bab*!! wakakakkakaka..i loike~ Tetiba merajinkan diri buat kuih siput itu tanpa bergado2 dengan kaum kerabat.

Seperi zombie kg murni..aku merajinkan tangan ini...sambil tu mata masuk habuk lagi..wa layan feeling you!!!

Makan dan makan...tak mau nengok scale..Ade kang aku makan2 scale itu..nak hepi kan?So mari makan!!!

Bila kita dalam keadaan marah.Semua cas negatif akan terkumpul dalam badan.No good rite? Badan rasa lemah...Otak tak ble nak setting..Mak bebel apa pun aku macam malas nak gado jek..Mesti mak rasa tak mencabar hari ni..Hahahahhhaha...

Ok.padan muka ko Ned..Shoot me!!!Die..die..die...[Baca quran malas..solat...doa-doa bagi tenang jiwa and bagi orang lain tenang gak jiwa...]

Mata masuk habuk...saket..wuu~ mak suh gi klinik...mana ade klinik bukak weekend ni...serius saket!!ke konjuntivitis ek?aku nngok macam da berdarah skit..hahahha..Bengkak tak yah cakap la..Itu memang natural beauty..tak masuk habuk pun mata wa da memang macam panda...

Soalan:Mata masuk habuk banyak boleh jadi buta ke?Hmmm...

Macam-macam hal le ko ni ...Kaki tu tak baik lagi..ni mata plak..hati pun saket gak..pasni ape ntah yang saket lagi kan..eh ade orang kisah ke???

Aku dalam keadaan marah...Orang ckp kita bodo...orang pandang negatif kat kita..Orang nak kita betulkan diri kita..Rasa-rasa orang yang nak suh kite betulkan diri tu betul ke diri dia?Tapi aku ok jek...terima jek seadanya..siap risau-risau ni...ade orang risau aku?Eh apa ayat aku ni??

Benda memang simple gila..jadi kronik sebab susah payah ni..tapi...takpe la..ingat nak surprise..tapi akhirnya?Haaa..surprise!!!Mata ko saket kan....[tak pernah pun orang wat surprise kat aku kan~]
Terus cancel prog aku...Takpe la..redha jek...Kita hanya merancang tapi tuhan lagi tau..kang aku truskan gk prog tu ntah eksiden ke hape ade orang kisah?Eh lupa la..mana ade orang kisah kan...(T_*)

p/s:tulis entry dalam keadaan mata saket...nak cari tutup mata macam pirates of carribean la..nampak comey skit..ni da macam hantu puaka da dengan mata merah menyala..drama queen la ko ni!!hahahaha...ni kalau mata tak ok lagi aku gi gegar le mana-mana hospital..walaupun orang tak kisah..tapi masih lagi nak nengok keindahan alam ciptaan Tuhan..Tak mau da mata masuk habuk lagi..jahat!!!!!wuuu~ ok nangis lagi.....

No comments: