Tuesday, December 1, 2009

Saya minta maaf

Saya dengan rasa rendah diri dan hati ingin meminta maaf berjuta kali (infinity) kepada semua kawan-kawan dan sesiapa yg pernah mengenali diri saya.

Sesiapa yang maybe terkecik hati dgn saya selama ini..sekiranya saya ada terkasar bahasa..terambil barang korg dgn sengaja...terbuat korg menyampah nngok muke sy...harap dimaafkn..sy sgt serius ni..and saya sgt berharap kemaafan dr korg smua..

Tidak lupa juga sekiranya saya ada berhutang dgn korg and terlupa nk mmbayarnya..harap tuntut la dr sy...saya harap kamu semua halalkan mkn minum saya selama ini....

Saya rasa segala dugaan sy ini mybe dtg dr salah sy sndri...saya tahu..maybe ade di antara korg yg mcm rs tak selesa dgn sy..and buat2 kwn dgn sy sbb nk jg hati sy ke..terima kasih yek..saya tahu tak semua org ble terima cara saya..saya paham...

Saya harap sesiapa yg pernah terdetik hati memohon kesusahan kpd dri saya..ampunkan le saya..tp saya tahu..bukan sng nk maafkn kesilapan org lain mcm tu jek tnpe igt blk..saya paham perasaan korg smua.Sbb sy juge pernah mara sgt kt org smpai rs taknk maafkn pn segala ape yg org tu buat kt sy smpai bila2..huhu..

Serius ni..sy btul2 hrp korg maafkan saya...klo tak sepenuhnya...skit pn jd la.....tu pun sy da rs syukur sgt2..alhamdulillah...

I really meant it...♥

Semoga Allah merahmati dan memberkati hidup kamu semua....Amin~~

Ikhlas...
Narisa Sa'at

6 comments:

Anonymous said...

awak tak ada salah dengan saya..
langsung tiada dosa..
tapi saya maafkan..
awak maafkan saya juga ye..

Nedrine said...

haha..terima kasih..huhu..

saya pun maafkn awk wpun awk tak prnh wt slh kt sy..

gile skema ayat2 kite...suci gitu~~

Anonymous said...

baru la ayat student...
hehehe...

Nedrine said...

tetiba aku trbayang yg kite bebudak ni jd student pn cm ala2 da berkarat.lg le klo time aku umur 40 thn aku blaja lg.kire gigih la kn pakcik2 makcik2 yg smbung study time da tua2..anak da besor2 kn..sbb classmate aku ade sorg pakcik tu da ade anak besor sian dia aku nngok.slalu dtg kelas lmbt then assg dia slalu trlupe.tp dia gigih gk la.takde la cm pak arab lain gi copy keje kiteorg.atleast dia ade gk discuss2 dgn kiteorg ni..

Anonymous said...

slamat hari raye semue,mahap zahir batin~

Nedrine said...

selamat~~

eh cop..ni bkn ry lg la..da nk jingle bell..jingle bell da ni..=)