Thursday, April 14, 2011

Mode busy bee T_T

Busy bee nye daku....check schedule memang gila penuh la...

Next week dah start dah jadi Panel Program Ehwal Islam...erk??gelak guling-guling la...Tak layak yek...Sapelah daku ni kan....

Bukan la..Macam biasa..nak akhir semester ni maka tak pasal-pasal aku yang takde pengalaman and kelayakan sangat ni dilantik menjadi panel PSM a.k.a thesis students degree.It's thesis yek. T_T

Gila tak gila la...kalau zaman aku dulu takat-takat Prof Dr yang jadi panel project aku tapi ni tak pasal-pasal aku yang ntah apa-apa ni jadi panel plak...terasa macam kecik gila jek diri ini...wuuu~

Dah la tak paham sangat ape benda budak-budak ni buat...Bayangkan budak Chem Eng jadi panel budak Mech Eng?Tak ke haru tu namanya....Apapun..will try my best...setakat ni nengok schedule ada la dalam 15 org students aku kena jadi panel..huawaaaaa..nak kena baca sorang-sorang punya thesis memang sangat mengantukkan ye...memang macam ala-ala bed time stories la gamaknya...[ok bila masa plak aku nak kena wat proposal aku plak ni????hohohoho.....]

Tapi ada advantages gak bebudak ni  dapat aku as panel diaorang..confirm la guwe bagi diaorang grad and lulus dengan cemerlang!!!Hihi...[Bagi la present kambing golek ke..ayam golek ke ek...eh cop!!no suap2 yek...tak berkat hidup nanti...lindungilah dan berilah keberkatan hidup buat aku sekeluarga dan rakan2 ku ya Allah...]

Lepas jadi panel,minggu seterusnya adalah minggu final exam.maka...kena lah aku invigilate plak final exam...apsal ntah kali ni kena duty 4 kali?Tak cukup orang le tu..huhh!!sabar...

Eh,alamak..carry marks bebudak ni dah nak kena kuarkan dah next week..mati la daku....eh jgn mati dulu...saya nak kawen!! *mode gediks*


Jeng..jeng..jeng...dalam entry nak selit gak la...[ko bajet ko hot sangat la ek???Ala...nak feeling sikit la weh....]

Maka....dengan ini..aku secara official mengumumkan bahawa.....[dup dap dup dap plak...adeh2...] Ingat nak buat v-clips tak pun ala-ala press conference gitu...tapi ade kang orang baling aku kang...imaginasi terlebey-lebey gitu...gile perasan tak hengat!!!


SAVE THE DATE 
on  


28th MAY 2011!!!!
 
Not too late sangat rasanya kan aku bgtau??
 
Ni announcement secara berperingkat-peringkat..ada lagi sedara mara kawan-kawan yang tak tau lagi...Even dalam FB aku pun yang diaorang duk sibuk post and tag kat wall aku tu smua blum tau exact date aku kawen bila...diaorg dapat kad nanti tau la siapa chinta hati dan date aku....kes dera perasaan diaorg ke nih ek??Haha..tapi memang tak boleh blah la...pagi-pagi dah msg aku tanya aku kawen dengan sape?Scandals i banyak sangat ke ek???*mode perasan lagi* 
 
Kira korang-korang yang terbaca entry kali ni agak bertuah la...^^

No more sentap-sentap yek...jangan kecik-kecik hati dengan aku....ade reason tersendiri kenapa aku tak announce awal-awal...Nanti datanglah majlis ku walau sederhana jek nih..yang penting korang datang memeriahkan majlis [erk apsl ayat aku nih??] Doakan yang baik-baik untuk aku ye....mohon agar semuanya selamat...insyaAllah kad akan menyusul kemudian...
 
Owh, btw, cite selanjutnya nanti aku story mory dalam entry bila-bila k...Till then...see ya~ mahu sambung wat keje sekolah.....[terbayang muke bos+dekan]
 
 
p/s: Phewww~ alhamdulillah..tapi...apsal still rasa dup dap dup dap ni??Adeh2....rasa-rasa belum masuk lagi fasa panic ni...lambat lagi nak panic-panic ni...

3 comments:

Psyche said...

akhirnyaaaaa.. kini pastiiiii...

Mazura said...

wah congratsssssssssssss..

tapi cam nak sentap ni kan sbb macam tak boleh datang. ha nehi nehi boikot.. al kaedahnya, akak nak berjalan noks, gi mana sih.. *sedih2* dah la umah tak sampai sebatu..

akak akan usaha ok datang majlis u.. bila lagi nak tgk u naik pelamiin.. i nak amik berkat nih

Nedrine said...

KP:weee~ hehe...nnti dtg yek...

Yah:wahhhhh!!!berpoya2 ek..bestnya...nk ikut ble?haha..mau terbang2 ke seberang laut ek?ko gi bile?ala...tp cmne ek ko tak dpt dtg?kate nk amik berkat..nnti sentap i tau you tak dtg...:D bkn sng ni nk nngok aku jd skema jap kt dpn org ramai...mungkinkah??hehe..hmmm..dtg time nikah la..aku nikah insyaAllah 27hb after solat Jumaat.