Monday, April 18, 2011

Hey Mr Posto...

The cards are ready to be post to frenz and family...alhamdulillah...
[After lots of corrections,drafts and silly mistake make by the designer...betul-betul menguji kesabaran ku]

Stack of cards

Far far away from the original theme.Totally deviate...But still with 3S theme "Sweet, Simple & Save"
Kad saya simple jek.Ada cakap tak macam kad kawen.Macam kad main-main jek..haha..suke ati la..janji intipati kad tersebut..Ada date ada map kira ok lah tu kan..bagi aku la...owh btw map pihak aku tu aku yg design.Si amoi tu buat map hancus...landmark nth apa-apa letak...ada boleh bagi map detail area dekat simpang 5.Tak ke pelik namanya tu?Sabar gila lah aku...

Standard la kan..nak murah...harus lah tak berapa perfect sgt....huhu..tak boleh serah 100 % kt kedai ni utk design kad aku...so bagi aku not highly recommended.Tapi disebabkan tmpt ini is bukan bangsa kita...so nak gado snang skit..tak yah berlapik-lapik...aku trus direct jek bising kt amoi ni...tp kalo bangsa kita ni kena la aku kurg laser and ckp bahasa berlapik skit supaya tak berapa sentap...Aku dpt kad ni 60 sen sekeping and free bunting.Ada 50 sen kecik gile..kira mcm kad idaman lah..tapi bila saya pkir secara realistik...seperti tidak worth plak kecik dgn harga begitu.Kalo dpt 20 sen tu takpe la...bunting plak..errrr...amoi tu design nth apa-apa...perlu ada cmpur tgn dari saya baru nampak ok skit...search internet kejap then dpt le idea utk bunting tu..kira ada unsur plagiarism utk bunting tersebut..hehe...

Let's check the list and...errrr..damnnnn!!Don't know where should I start..Kawan-kawan banyaks sgt nak dijemput...Maka terpaksalah saya make a list secara berperingkat-peringkat mengikut genre dan kategori kawan-kawan yek....
  • Kawan BP jek dah bape orang merangkap sekolah rendah dan menengah ---->> ni bagi by hand jek kot...
  • Lagi kawan-kawan tempat keje ----->> by hand jugak..nak suh diaorg confused dengan nama sebenar saya dengan nama komersil jadilah keji jap bagi kad secara masuk ke dalam pigeon hole masing-masing jek..hehe..
  • Kawan matrix ---->>> these one should be post.Mereka-mereka ini sudah jauh dari saya...
  • Kawan uni pondok peringkat pertama---->> khidmat Mr. Posto amat diperlukan.Siapa yang pernah menjemput saya melalui kad..maka kad jugalah dibalas oleh saya..
  • Kawan uni pondok peringkat kedua ----->> Ini pun sama...khidmat Mr. Posto.Owh..ada juga terpaksa mintak bantuan kepada dealer-dealer saya di zon tengah.
  • Students n ex-students ----->> Ni bagi wakil dah le..gile banyak students aku nak bg sorg2 kad...lagipun masa tu dah cuti semester..kalau yg jauh2 dtg gak memang saya terharu sangat la...^^
  • Lagi.....errrr..scandals????Patut ke?Hahahahhaha...bengong..tapi saya dah stalker dah saya rasa mereka2 ini sudah ada pengganti...alhamdulillah..moga mereka...saya...dan semua lah bahagia bersama-sama spouse masing-masing hingga hujung nyawa...
Buat masa ini..hanya kad-kad yang memerlukan khidmat Pos Malaysia sahaja yang saya sudah mula edarkan..takut lambat sampai kan..untuk yg by hand..harap bersabar...nanti i tour de uthm and bp ok utk delivery....

2 comments:

Unknown said...

xlama dah. ehhe salam kenal b2b =)

Nedrine said...

insyaAllah...tp tak rs apapun ni lagi...hee~ awk pn thn ni gak yek..nice 2 know u b2b..^^