Monday, February 7, 2011

10th Anniversary


Today is our 10th!! 

Happy anniversary budak gomok~



Eh, wait! Let me count it again.. 
7th February 2001 to 7th February 2011.

Should be 10 rite?Walauwehhhh!!






Ni kalau dah kawen ni maybe dah dapat anak 2 orang dah..hee~
 
Errr..ntah mamat ni ingat ke tak...wuu~ Typical man...Benda-benda remeh like date, anniversary, favourite color ke hape bukan dia nak ingat..Kalau masuk contest "Sehati Sejawa Sejiwa" confirm kiteorg kalah in the 1st round jek..hehe..

Alhamdulillah..walaupun selalu bergado..berperang..macam version perang dah kiteorang buat..tapi alhamdulillah..marah macam mana pun kiteorg still syg lagi sesama sendiri..bluekk!!Terasa mau muntah kan??
Ala..Time berchinta..kentut pun bau wangi kan??Euwwww~

Pelik gak macam mana la diri ku yang comel ini boleh sabar dengan mamat ni..Eh ke dia yang sabar dengan aku ek?Haha..kami sama-sama "sabar" sangattttttt!! Haihhh~ Musim-musim sweet blood syndrome ni lagi la..Asik nak gado jek..Benda kecik pun terasa nak cekik-cekik jek dia..Geram betul!!Nasib jauh kalau dekat memang rasa-rasa aku ade potensi nak cederakan dia..[ok..teringat momento dulu..Aku kalau marah sangat terasa mau smack down jek orang..tapi alhamdulillah dia yang ku kenal masih lagi sabar dengan aku and tak bertindak balas..Kalo dia bagi sebijik kat aku confirm-confirm la kan dengan badan dia yang body stomach builder itu, aku yang kalah kan??hehe..]

Risau gak ni sebenarnya..moga kami berdua dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat..Jom kite buat klon nak?Eh tapi nak modified skit boleh?Version tak kurus tak gomok sangat..pastu nak yang ala-ala romantik and suke mengalah dengan kite..hehe..Hmm..tapi nanti ada tak elemen-elemen suke buat lawak dia tu akan pupus kalau aku modified klon dia tu...Huhu..kalau pupus tak mau la..I sanggup kekalkan klon asal...:)

Ucapan buat chinta hati: 

Nanti bila-bila jumpa kite celebrate our 10th Anniversary yek..tekak terasa mau makan seafood la..but u know rite I'm on the diet..[Tak abis-abis dengan diet ko..kurus tak jugak...wuu~ ] So that's why kite nak makan seafood jek..konon-konon protein tinggi takpe la kan..Or we can make the day as a "Cheat Day"!! [Cheat Day is a day that I can eat everything I want..hahahaha..diet pe benda macam ni kan??Dalam seminggu mak aku cakap banyak kali Cheat Day aku..Eh mana ada..sekali jek la..Eh, da 2 kali..Eh ke 3 kali ek?Kuikuikuikui~]

Readers out there: 

Doakan le kami berdua berpanjangan jodohnya and kekal abadi hinggu hujung nyawa...Amin~


p/s: Ok..saya mula cuak dah ni..walaupun rasa macam lama lagi..tapi ingatan dari chinta hati yang dah nak dekat memang bikin guwe cuaks tahap maximum!! Sebab apa?Sebab tak prepare pape pun lagi nih..hee~ padan muke ko kan?Kalo ada banyak $$ confirm preparation senang bangat...Ni dengan $$ yang ala-ala paras hidung jek menjadikan banyak constraint dalam planning ku...Haih~ Moga dicukupkan keperluan semuanya..tu jek yang aku mintak sangat ni...POSITIVE!!

2 comments:

ciketon fazya said...

happy anniversary beb.. nnt boleh continue counting sampai kawen..

[mean dah almost 1o thn tinggal kmns tu eh ]

Nedrine said...

TQ~

budak gomok ckp klo kawen da kna igt date nikah plak..tak yah igt date kapel..ye ek?

haha..rs da 11 thn tnglkn kmns..aku dgn dia time da nk abis blaja.cepat jek kn..