Monday, March 1, 2010

Emo ke??haha..

Aku emo sikit kan??haha..bkn sikit..banyak rasanya..wuu~ tapi se-emo2 aku..alhamdulillah la..tak pernah la lepaskn emo aku kat org lain.Jarang aku marah2 kt org yang takde kena mngena dengan probs aku ni.Melainkan...the GOMOK!!hahahah....dia la punching bag aku yang paling aku sayang!!Selain dia,selalunya semua emo2 ni akan circulate dalam badan+otak aku gak (bertoksin la badan saya).Ala..setakat tulis2 blog lepaskan marah tu takde pape sangat sebenarnye...it's just a way to express the feeling..penat dowh!!

What ever yang aku express tu aku gak sebenarnye yg akan settlekn sndri.Plus with support words or sentence from frenz+relatives.Thanx yek!!Appreciate it.Walaupun korang bukan paham sangat probs aku kan....err..jap2..cari peribahasa yg sesuai..errr...bak kata pepatah..eh ke peribahasa ek..layan jek la..hihi.."Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul" ( idea sumbangan ikhlas dr En Kamarul Haizam Abas a.k.a klon Karam Singh Walia..hehe)

The fact is..aku realize yang semua orang ada problems sebenarnya.Is either kecik or besor.Depends on us nak solve it macam mana.Nak lupakan macam tu saja memang tak boleh.Memang kena settle kan gak...wuu~ and kite sendiri gak yang kena settlekan..orang lain memang tak kan boleh tolong kite...haih~

p/s:Im a good listener gurl.Semua probs/story aku layan.Ppl around me slalu ngadu2 + express probs they all..And suka gak bagi opinion yg neutral.Sebab taknak org tu trpengaruh dgn opinion aku kn.kang tibe2 diaorg buat decision based on my opinion then tibe2 fail..nanti kena blame da susah..akak juga yg kena kan...haha..Owh,and wpun aku slalu dpt story dr org,jarang aku share probs tu dgn org lain yg akan kenal dgn story teller tersebut...(again...the GOMOK tmpt simpan story since dia mmg tak kenal kawan2 aku) so dun worry.Rahsia tersimpan rapi...

No comments: