Sunday, February 7, 2010

old skool memories...

today aku cm sentimental skit..al maklum la..tgh bunga2 chinta kan~ yucks!! geli geleman aku mnyebutnya..hoho..

then tgh layan jiwang karat...bc2 email..bc2 gosip..ble plak aku tringt lagu ni...mmg tak ble blah la weh..


ni bkn penyanyi asal lagu ni rsnye.penyanyi asal is Jamal Mirdad from Indonesia.skit jek liriknye.tp very the catchy..mybe sbb asik ulang2 jek lirik so org sng igt...

kenape aku tibe2 tringt lagu nih???hahahhahahahahah..gelak guling2 la aku...

sebabnye....jeng..jeng..jeng...

masa zaman matrix,blok gomok kt blok B1 ke B2 ek.lupe sudey..then bilik dia yg last skali if tak silap la.sebelah blok dia tu, ade cm tempat lapang skit.bebudak laki+dia slalu le duk main timbang2 bola..eh bola dlm sepak takraw tu nmenya pe ek?raga ke bola?ahhh..lantak la..hoho..[terasa cm tak prcaya le plak dia yg gomok tu ble bermain sepak takraw..ahahahaha...ble ke lipat kaki tu kn syg??tp serius weh..pas aku da kapel,aku pnh nngok dia msuk game sepak takraw n menang!!terror kn bf sy??bangga gue..dia pnye kaki lipat...fuhhhh!!hebat la..mmg tak sangka...errr..tp skang ni makin brtmbh2 berat tu ble lg ke agak2 lipat kaki tu ek??hihihi..ok2..ampun syg...kite tak kisah pn..abg ttp di hati ku..chewah!!!!] 

ok2 smbung cite..aku ni plak..suke gi co-op dkt2 area surau matrix..nth pe yg aku bli nth.suke jln2..haha..kdg2 pas klas ptg..kdg2 nk bli mknn ptg sje jek lalu co-op tu then cuci2 mata pastu blk la..sy sgt suke~ gile gatal aku..haha..ala..zaman bebudak dlu..so bile nk blk blok aku kt A4 tu..msti punyelah akan kna lalu kt dpn blok dia..grrrr..mls btul aku..aku cuci mata takpe.tp bile klo da smua org duk nngok usha2 aku plak...malulah sy~ *blushing* [tibe2 rs cm perasan jek kan??] tp mmg btullah..huhu..aku pn plik nth cmne le kwn2 dia ble nmpk aku.then start le nyanyi2 lagu cm vclip aku da attach tu...gile btul le bebudak nih...

tu jek memory lagu tu..ala..zaman kiteorg sengal2..biasalah tu kn..tetibe teringin nk wt pre-wed shoot kt situ..itupun klo sy ade jodoh dgn dia la kan..insyaAllah....

aku sje jek goggle gmbr2 kt matrix dlu.ade gk skit2 perubahan.kaler cat n more facilities la of coz.zaman kiteorg dlu batch 1st thn 2000.mse tu result spm blum kuar lg da dpt msuk matrix.sgt risiko btul...mse tu pokok2 kecik jek..da le panas gile!!air plak slalu takde...haha..mmg tmpt jin bertendang la..check these photos...source : website KMNS (maju sudey~) bile nngok gmbr2 ni,aku trus jek ble recall the memories..

surau yg mmbuatkn aku terfall in luv dgn dia

 
blok aku dlu..blok A.da ade pokok2 ek skang.zaman aku dlu takdenya...kureng jek.


Blok dia~ which is B


the co-op yg aku suke pegi..


tmpt dia bg aku present jiwangs..haha..dpn blok aku jek DK nih.slalu gk aku msuk lmbt lecture hall coz da dkt sgt tak perlu kecah2 nk masuk cpt kan..hehe..truk btul.owh..tringt gk..bile sign attendance list,sebelah nme aku msti ade org tulis kecik2 pkai pensil "Hi!" then aku slalu padam.nyemak jek..rupenya2..lately ni bru aku tau sbnrnye mamat tu le yg tulis...ahhhhhh...bnchi!


lab science.alamak!!tringt time aku operate tikus lab..menggigil2 1st time...hncur tikus tu aku buat.adeh2.ptut le tak dpt jd Dr kn aku..Allah lebih mengetahui yg trbaik utkku...


our tutorial block..tmpt aku mule gile bnchi kt dia.1st dia masuk jek klas aku trus meluat!!padahal dia tak buat pape pn kt aku..tringt lg muke nakal2 dia.tp yg cnfusednya zaman dlu dia ade tnda itam kt dahi wpun muke ganaz gile..tp skang da takde da..mybe sbb semakin nakal kan..hoho.


squash court.dia suke gk main squash..nk nngok dia kna kacau dgn Bay (Anita Desai..haha),jiran dpn bilik aku, bile dia lalu2 kt tepi blok sy nk pegi main squash.pdn muke!!tp bkn aku yg suh tau.Bay kn sengal skit.wt malu aku jek la ko nih Bay.ilang sudah reputasi+keayuan ku...haha..

p/s: serius!!klo aku ade jodoh dgn dia..insyaAllah akan pegi tmpt ni..spe aku nk ajak jd cameraman aku ni???ting!! epitttttt!!! khidmat mu mybe diperlukan la beb...hahah...nnti pastu kite gi air terjun Ulu Bendul k..splash!!

5 comments:

Psyche said...

=) KMNS~

ciketon fazya said...

i was here..

p/s : kat bilik aku tu dah ada pokok2 eh..dulu paneh

Nedrine said...

haha..ye..KMNS..=)

we all are here before...

tu arr psl..aku nngok gmbr siap ade pokok2 besor skang.redup skit...zaman kite dlu...adoi..panas jek.

p/s:igt lg tak time zac histeria aku duk lepak blik ko sbb tkut??haha..ustaz2 dtg blik aku bc2 doa tp aku ble plak lari gi blik ko.

ciketon fazya said...

aah kan.. ko sesuai la buat pre wed kat kmns ni kan..dah dua2 student keluaran kmns..heee

ned, aku ni asyik lupe je nak pesan kat housemate aku bg kad kat ko..klu ko ada mlm2 karang aku tepon singgah bilik ko bagi kad..huuu

Nedrine said...

hoho..tu la..insyaAllah klo ade jodoh..

haa...the card ek.ble sje gi blik aku kt zaaba tu.roger2 dlu ek.hp no aku da ade kn?