Saturday, February 20, 2010

Mum vs. Him

I miss both!!



I both!!



 Mum 
 Huhu..cannot help..I miss her very much!!

Teringat dia jek,saya nangis..time call dia jek mate saya da bergenang2..adoi..ntah ape la mak saya da buat kt sy smpai sy rs mcm ni skali..padahal lama gak saya di rumah hari tu.Tapi bila kat rumah, kami selalu bergaduh..haha..Ibu merupakan kwn gaduh saya di rumah sekiranya Nabilalalalala~ tiada di rumah.Owh saya juga suke cari pasal dgn adek gomok bulat saya..Kaki gaduh betul kan gue??=D
So bile saya dah kt campus,saya akan teringat le balik kat ibu saya...sbb dah takde geng gaduh kn..haha..rs spt tidak mncabar sungguh hidup ini bile tak gaduh2 dgn ibu..ngee~
Huhu...sori yek mak.Suke buat mak saket2 hati.Mak saya ni,nmpk jek mcm sombong+tegas.kekadang ayat dia tu..adeh2...panas jek telinga +hati ni mndgr.mkn dlm gak la..tp sekejap jek.layankn jek..pastu nnti dia reda la.owh..dia bebel2 pn based on fact+logical.tp biasa arr kn jd anak...suke taknk ikut ckp dia..agaknye nnti klo saya da jd ibu pn sy rs sy pn akan bebel2 mara kt anak sy..hohohohoh....
 [org kate..nak nengok rupe isteri kite mcm mane bile da tua nanti,nengok le rupe ibu kpd isteri kite tu.so mcm tu la nanti isteri kite nnti bile tua...haha..so guys out there..takut tak??]

Him
his mischievous face..grrr...

budak gomok yg org slalu ckp dia tak ensem..tp dia slalu claim yg dia HOT wpun tak hensem.awek berderet jek dia ckp...PERASAN!!

Ni pn kwn gado saya lg sorg...the gomok!!nengok la.dia pegi botakkn kepala dia.adoi..mcm bouncer ok!!ganaz jek..kami spt langit dan bumi..dia ganaz...saya lemah lembut...hee~ susah btul nak diskusi dgn dia nih...nak menang jek!!kuasa veto btul.urghhhh!!betul2 mnguji kesabaran saya dia nih...sekali sy swing kang!!hahahaha... owh..mybe sbb saya dibesarkan dgn adek2 perempuan.Dia plak dibesarkan dgn adek2 lelaki.Cara membesar kami berbeza.So berlaku clash syndrome apabila masing2 nak applykn bnda yg sme ke atas relationship ini.Dia plg suke klo berjaya dpt buat muke sy masam mencuka bile dia kenakan saya...mcm satu kemenangan la bg dia..suke buli org la dia nih!!
Tp...
...
...
...
...
...
...
...
Saya sayang dia~ =P
Teringat muke dia bercerita dgn penuh perasaan.Sgt le comey~
[okey2...saya tau statement ini bole buat muntah mcm2 kaler...haha]

No comments: