Wednesday, February 17, 2010

I ♥ You...

Baru sampai dari BP.tak pernah dibuat aku..cuti sem 1 week balik campus dgn cpt...sampai2 jek pergi rumah Kak Ca jap then bagi the otak2 simpan dalam fridge dia.Ni smua case BD kwn aku budak Ganu teringin mengidam sangat nak makan the otak2...so terpaksa la kirim kat gomok last week tolong belikan otak2 kt kilang then pass ke Nabilalalallala.Mak bebel2 kt kiteorg sebab susahkan the gomok keje2 kena gi belikan otak2 utk aku..hee~ ala..bkn slalu kn kiteorg sushkn abg....

Pastu gi lab jap rendam membrane dlm metanol.kang tak rendam kang effect plak labwork aku nnti...nengok2 jam pkul 6.15 pm.DAMN!!Terasa takut plak tetiba nk pegi lab sorg2.spooky siot!!tapi aku kuatkan semangat.Nasib baik ade student Prof Sob lagi.lega daku~ dgn sepantas kilat,sambil bc ayat kursi dlm hati..terus gi prepare the membrane. lega~

Kenapa aku balik today ek?Dah la rase2 aku sorg jek kot kt floor ni.sunyi sepi jek..toilet pn bersih jek.rase mcm toilet tu smua aku pnye...huhu..Ntah la ek..serabut kot pale hotak ni...hmm..aku tgh majuk sbnrnye dgn gomok..huhu..pas call dia mlm td,dia takde pn pujuk2 aku.so ni tgh dlm mood majuk la ni..="(( tak tau nape.tibe2 rs mcm mara kat dia then trus letak tipon..pastu trus nangis..huhu..rasa2 dia mcm buat lawak bodo dia jek.tp ntah arr..rs tiba2 cm sedey n mcm biasa la kan...aku kan ratu air mata...huhu..

Slalu klo aku nk gi memane..nak blk campus akan msg or call dia ckp nk blk..da sampai pn aku akan call/msg dia gk.Ni tak.satu hari tak msg/call dia..and dia..mcm biasa la kan..harapan jek la nk tngu dia call.msg aku.budak takde perasaan!!huh!!dgr2 bnyi msg jek..kelam kabut nngok.tp...hmmm...the msg is not from him..

Maybe aku tgh jiwa kacau kot.So mcm ni la..da la taknak jumpe aku..ape la salahnye jumpe aku jap kn..tp takpe la..taknk sushkn dia..kiteorg pn short skit duit for this 2 months.so memang kna berjimat cermat la ni..baru igt plan nk belanja dia mkn..since besday+anniversary 9thn kiteorg tak celebrate pape..err..ke dia yg kna belanja aku ek?haha..tak kisah arr..dia pn byk tlg aku gk..

Rindu kat dia...tp ni kiteorg 2-2 sama2 keras pale memasing taknak call/msg..huhu..takpe la..sabar...

Dedicate lagu ni kt dia..since td mse dlm keta aku melalak nyanyi mcm2 lagu tibe2 come across with this song..lagu lama..tp mcm sesuai jek aku layan time emo2 mcm ni...huhu...

Narisa & Haizam
Together for 9 years and hopefully will be forever and ever...

2 comments:

Psyche said...

=) together gether..
xyah la merajuk lama2 kalo dah tau mmg xkan dipujuk. hahaha... I learn it the hard way, too!

Nedrine said...

haha..u r right.bnchi ek?takde perasaan pnye budak..

dia da call da mlm td setelah pnt tngu.tp sengal gile.bkn pjuk pn.wt mcm biasa jek.huh!!