Tuesday, August 3, 2010

I want the balloon :(

Mum will give me the flowers..(Nak tulip ble tak??) Itupun sebab saya mintak yek...wuu~

Sebenarnya saya idamkan a bouquet of flowers dr someone.Tapi takpelah~

Saya sgt excited nk cite macam2 ..Tapi takpelah~
Saya ade byk benda nak ngadu....Tapi takpelah~

Prinsip hidup saya tak sama...Tapi takpelah~

Saya rasa sedih...Tapi takpelah~

Keep searching for the balloons..but I know that I won't get it here..Tapi takpelah~ Nabila kudut..nnti kite cari ek the balloons..

I dun have any baju or shoe for that day...why??haha..ntah..i dun have time to think about it...Dengar sok sek sok sek kengkawan aku bual pasal baju, contact lens & kasut 6 inch for that day.Apsl aku takde feeling langsung??Ok..aku dah jadi spt mutan ke?Teenage mutant ninja turtle...weeehooo~ err..apekah???


p/s:Until now I still can give lecture to my students..Alhamdulillah..Professional tak aku??*puji diri sendiri*

No comments: