Thursday, April 29, 2010

Vote my smile~

To all my relatives,my sweet friends,my ex-students,my colleague and everybody who read my blog.Vote my smile for 'BOH' 1Ummph 1Smile 1Malaysia contest in Facebook.

Just click the link http://apps.facebook.com/mybohtea/index.php?sec=photo&id=751334644 then VOTE me!!

Make the link as Bookmark/Favourites and VOTE my pic everyday. For 1st time user, you have to accept and log in the application first and then in 1Ummph 1Smile 1Malaysia Gallery,search my name Narisa to vote. Here is my pic.

with mar~

Thanks all for the support.Deep inside my ,I appreciate it very much.Keep smiling~

p/s:

-Plz support also my friend mimie.Saya sangat menyokong semua kawan-kawan saya.Yeahhhaaa... 

-I try the contest for fun (serious actually).My sis critics me for the pic.haha..banyak2 gambar apsal gmbr tu yg ko letak?bukan ke ade gmbr lain lagi cantik??adeh2..nk buek camne..dah memang tu jek gambar yg sy snyum dengan lebarnya..huhu..gambar2 lain saya semua takde yg senyum2 lebar..saya bukan fotogenik.wuu~ ok positive2.

-Kenapa saya bersemangat waja dengan contest ni??Sebabnya..hadiah dia is $$.I can save and use it for my wedding which is I dunno when but insyaAllah.Maybe bagi orang lain the value is small.But for me,it such a large amount..I really meant it.[start le ni nak bertouching2..] Hanya tuhan jek tau hati saya macam mana sekarang ni.Org lain boleh la nak cakap apa tapi they all dun know what's inside my heart.Lagipun saya da biasa da dengan pandangan orang lain kat saya..

- anyway,keep voting me sincerely..if dun want it's ok..it's all about rezeki right?