Wednesday, April 21, 2010

Innocent n poor lil' owl...but..sometimes sooooo annoying..

I enjoy watching this lil' owl

Pity when it been  bullied by others..sooo innocent..
[life is too difficult...huhu.Need so much (extra I guess) effort and skill to deal with it.]

But sometime it can be soooooooo annoying..haha..
[We don't realize it but sometimes we can be annoying too.We are just a human right?Nobody is perfect]

 

p/s: Dua tiga hari yang lepas, saya diserang panik..tiba-tiba terasa kosong (terjemahan:blank). Selepas itu saya berasa tidak boleh bernafas.[Owh saya memang ade sejarah bronkitis.huhu].Nasib baik saya berada di rumah.Oleh itu, atmosfera di rumah  agak membantu saya menangani masalah tersebut.Berkemungkinan juga serangan panik tersebut berlaku disebabkan saya sangat rajin dua tiga minggu yang lepas membuat ulasan tesis (terjemahan : thesis write-up) Cahaya keinsafan [kerajinan sebenarnya] sudah mula menerangi hidup saya..alhamdulillah-->>Tiba-tiba terasa ayat saya sempurna sedikit.Owh...itu kerana saya sedang memartabatkan bahasa kebangsaan dengan membuat tesis di dalam Bahasa Melayu.Bahasa jiwa bangsa!! Terima kasih kepada Citcat.com dan goggle translate yang sangat membantu saya..ok dah.Saya mahu sambung semula penulisan tesis saya...doakan saya berjaya..Amin~

2 comments:

Psyche said...

Semoga BERJAYA!!! =) sinar kerajinan tu, diharapkan sentiasa menyinari kamu yeh.

Nedrine said...

Terima kasih banyak-banyak..Amin~ (masih lagi membiasakan diri menulis dengan sempurna..semua demi tesis tercintaku..)