Monday, May 16, 2011

Counting days~

10 more days!!

Err...feeling?Hmm..biasa-biasa lagi..belum sampai ke tahap gelabah.

I can't imagine the day..well my day rite?Hope everything will be ok and smoothly...

Ok..perlu ke aku rehearsal yek???
Err..no need la kan..since ini bukan wedding of the yr...budget weds of the year adalah..

Apapun...tak kisah la orang nak cakap apa..serba salah sebenarnya..Huhu..Ada cakap loaded gile (ni memang segan sangat...) Ade gak mencemuh.(sabar aje..).Manusia kan...cakap senang la..teringat ade hamba Allah tu pernah cite..klo buat majlis kt H sebenarnya org tu mmg nak budget...Terpulang lah kan dengan persepsi masing-masing.tapi serious..sama jek sbnrnya di R or di H..$$ flow macam air gak...Ni nasib baik aku jenis simple jek..so ada banyak gak benda yang boleh di cut cost..Kiteorang tak cukup kakitangan sebenarnya..sedara mara jauh...takkan diaorang datang jauh2 nak suh diaorg rewang2 kan..kesian la plak..lagi pun memang tak mau susahkan orang...Apapun, semoga niat and reason kami ini buat di H diberkati Allah.....InsyaAllah~

Ok..mari berstory pasal hal tempat keje plak..

Today is the 1st day students dah start cuti sem.Well...sunyi gila!!Tapi rasa peaceful since tak perlu berebut parking dgn students...wee~

Lama ok bebudak degree skang ni cuti..bln Sept nanti baru naik sem balik..So...mari kita bercuti!!Wak lu...hahah...mana boleh deyyyy...Ko ingat ni sekolah??Hee~ alangkah indahnya hidup ini kalau boleh cuti lama2 macam cikgu2 kat sekolah...Owhh..Happy Teachers' Day!!Tutors' Day nehi?Hehe..

So..apa yang perlu dibuat cuti lama2 kt sini ni ek?Haha..keje la of coz..masa students cuti ni la banyak gila keje nak kena buat...meeting tu..meeting ni...kursus tu..kursus ni..keje admin lagi...

Owhh,janganlah  nama aku naik untuk ajar bebudak diploma..tolonglah jangan...budak dip intake bulan 7 nanti..huawaaaa....apapun aku dah tolak ke tepi da keje2 itu..Hari tu dinobatkan..eh silap di lantik sebagai ketua pe bnda ntah..pastu aku trus jek email pengerusi ckp tak mau jd ketua since aku nak kawen kot...ade kang kena marah time2 kawen gi wt keje...eh,sebut pasal kawen..aku tak amik cuti lagi wehhhhh...ok2...rabu ni aku hntr form cuti yek...

Skang ni aku tengah serabut marking paper bebudak ni..1 word to say.FRUST!!

Sangat frust...dah bagi tips pun ntah apa2 mereka menjawab..baik aku tak yah bagi tips..lg puas hati. Auwww~ saya tutor cabuk yg baiks kan bagi tips kt bebudak ni...huhu...tengah kejar dateline ni..Rabu ni kena hntr markah kt fac.

Script jawapan bebudak nih...
Overall dah siap dah marking..dah key-in pun cuma tinggal review lagi jek...aku dah bagi dah bonus kt bebudak ni sikit..kesian la...aku memang jenis tak sampai hati...paham macam mana jadi student yg biasa2 aje prestasinya..so ala takat tolong2 sikit tak luak apapun....


No comments: